↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓

     

              من و تنهایی و سردرد و سیگار

                صدای آخرین گامِت رو گیتار

              من و تنهایی و سردرد و سیگار

             من و عکسی که اینجا مونده ناچار

           من و گل نه، تو و عکست با یه خار

             من و این من که حالا مونده بی یار

        

                  من و تنهایی و سردرد و سیگار

                  من این دل که تنها مونده انگار

                 من و جنسی که مونده بی خریدار

                   من وقلبی به درد تو گرفتار

                من و تنهایی و سردرد و سیگار

              شب و درد و یه پیشونی تب دار



        تو و یک نامه با مضمون اخطار

       " نگاهت باشه این بار آخرین بار " 

         من و تنهایی و سردرد وسیگار

         من و این سرنوشت زار وبیزار 

         تو بیزار از من وعشق منِ زار

        چرا این سرنوشت؟ لعنت به پرگار 

         من و تنهایی وسردرد و سیگار

        من و این تن که سر را داده بر دار 


       

         من و این تو که یادت می ده آزار

           تو و جنات تجری تحت انهار

          من و تنهایی و سردرد و سیگار

 

            از اون روزی که شب اومد به اصرار 

            از اون سالی که یارم رفت به اجبار

             من عادت کرده ام تنها به این کار

             من و تنهایی و سردرد و سیگار

              
           

           نمِ یادت در این رویای نمدار 

           هنوزم عاشقم بسیار و بسیار

       نمی دونی چه با هم شیشن این چهار 


 

زیباییت حالا شبیه دود غلیظی است که هر شب 
در سقف اتاق نقش می بندد ...
این سیگار قبل از اینکه تمام شود مرا تمام می کند..!
این خاکستر که می بینی خاکستر سیگار نیست...
تمام خاطرات منند ...

 

که هر شب با خودم دود می شوند ...
چند روزی است بوسه های تلخت کام نمی دهد ..
انگشتان که ، تن سپیدت را تیمار کرده ..؟؟ 
نمی بینی داغت روی لبانم هنوز سنگینی می کند؟؟

 

هی لعنتی ٬ با توام سیگار
تو هم سر ناسازگاری گذاشته ای..!!!
لب بر لب سیگارگذاشته ام 
تا تو را دود کنم 
در خیال خسته ام ...

 

 

پک میزنم تمام دلتنگیم را
تا تمام شوم در این حجم سنگین نبودنت ...
راستی اراده ات رامی ستایم! 

 

به چه آسانی ترکم کردی و من ...
به چه آسانی سالهاست که در ترک همین پک آخرم ....

 

 

 

 

 

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

kuhyar
ساعت8:54---31 ارديبهشت 1391
جزو بهترینایی که هم خوندم و هم شنیدم

نشانسیز
ساعت13:03---8 ارديبهشت 1391
دیگه داری معتاد میشی

ABBAS
ساعت19:17---1 ارديبهشت 1391
سلام وبلاگ خوبی دارین مخصوصا عکسهایی که گذاشتین مرسی شما هم اگه مایل باشین یه سر بزنید تو MIYANALI.COMباهاتون اشنا شدم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در 29 / 1 / 1391برچسب:,ساعت 21:14 توسط مهلا| |

کپی برداری بدون ذکر منبع غیر مجاز می باشد
www.sharghi.net & www.kafkon.com & www.naztarin.com